Monday, September 20, 2010

London

Det var ett tag sedan jag skrev, men det har varit väldigt mycket!

För dem som inte vet, jag har flyttat till London. Från nu och några år framöver är jag London bo:)

Jag tränar på Westway Sportcenter som har en bra klätterhall.

Jag har även hunnit vara på två tävlingar, Europacup i Wien och JVM i Skottland.

I Wien kom jag 34:a vilket var några placeringar bättre än i Imst.

I Skottland var det inte lika roligt då jag var ordentligt förkyld. Det var ändå grymt kul att få vara med på ett JVM! Kom 51:a av 7o stycken vilket jag är nöjd med! Räknar man de födda 1996 (som jag) var jag 21:a vilket jag verkligen är nöjd med.

Nu senast i helgen var jag och bouldrade i centrala London. Man har fraktat hit två stycken 100 tons block. Det som var nice var att kvalitén på stenen var mycket bättre än vad jag trott.

2 comments:

  1. Kul och spännande med London. Lycka till med både skola och klättring. /Micke

    ReplyDelete
  2. varför har du flyttat till london? :)

    ReplyDelete